KraQA piwo - podsumowanie roku i luźne spotkanie

Dec 19, 2014 · Kraków, Poland

Witajcie,
Koniec roku to dobra okazja, zeby na spokojnie bez stresu sie spotkac. Zaczynamy juz powoli wiele i wielu z Was rozponawac, weic tym bardziej przyjemnie bedzie nam spotkac sie w takim gronie tak po prostu - na piwie i rozmowie. Tym razem bez prezentacji, pytan i ograniczen czasowych: zapraszamy Was ot tak na swiateczny toast, by uczcic zakonczenie tego roku. Przy oakzji moze podzielicie sie z nami uwagami, zasugerujecie cos, a moze zwyczajnie wypijemy "bruderszaft". Kto wie.
Bardzo prosimy o zapisy na liste tak, by moc wczesniej okreslic wielkosc rezerwacji w klubie (bedzie to piatek, wiec kluby sa raczej pelne tego dnia).
Zapraszamy!

Event organizers

Are you organizing KraQA piwo - podsumowanie roku i luźne spotkanie ?

Claim the event and start manage its content.

I am the organizer
Social
Rating

based on 0 reviews